Jak nakupovat

Potvrzení objednávky

Jakmile se se objednávka odešle, na obrazovce se Vám zobrazí “Vaše objednávka byla přijata.” Automatické potvrzení objednávky a číslo objednávky Vám následně přijde na emailovou adresu, která byla uvedena při Vaší objednávce. Jestliže Vám e-mail nepřijde, zkontrolujte, zda jste při registraci uvedli správný e-mail. Pokud je vše v pořádku, ale potvrzení Vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás prosím na e-mail info@deho.cz nebo na telefon 720 993 563.

Možnosti platby

1. Na dobírku

Vybrané zboží bude zasláno na vaši adresu na dobírku. Zboží zaplatíte při dodání přímo u řidiče v hotovosti. U řidiče je možné zaplatit v případech balíkové zásilky, ne v případě paletové přepravy.

K zásilce bude přiložen samozřejmě odpovídající daňový doklad.

2. Převodem na účet

Po odeslání objednávky Vám budou ihned zaslány pokyny k platbě na Vaši e-mailovou adresu. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile bude platba přijata, budeme vás informovat e-mailem. Většinou je to do dvou dnů od zadání příkazu ve Vaší bance. Po přijetí platby na náš účet vyexpedujeme zboží dle termínu dodání, který je uveden u každého produktu, na Vaši adresu. U zásilky najdete samozřejmě odpovídající daňový doklad.

Bankovní účet FIO banka: 2000383549/2010

3. Hotově nebo kartou na prodejně

Dodání zboží

Zboží doručujeme prostřednictvím externích přepravních společností.

Doprava

Doprava je zajištěna externími přepravními společnostmi a Českou Poštou. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.