Jak nakupovat

Potvrzení objednávky

Jakmile se se objednávka odešle, na obrazovce se Vám zobrazí “Vaše objednávka byla přijata.” Automatické potvrzení objednávky a číslo objednávky Vám následně přijde na emailovou adresu, která byla uvedena při Vaší objednávce. Jestliže Vám e-mail nepřijde, zkontrolujte, zda jste při registraci uvedli správný e-mail. Pokud je vše v pořádku, ale potvrzení Vám přesto nepřišlo, kontaktujte nás prosím na e-mail info@deho.cz nebo na telefon 725 878 683.

Možnosti platby

1. Na dobírku

Vybrané zboží bude zasláno na vaši adresu na dobírku. Zboží zaplatíte při dodání přímo u řidiče v hotovosti. U řidiče je možné zaplatit v případech balíkové zásilky, ne v případě paletové přepravy.

K zásilce bude přiložen samozřejmě odpovídající daňový doklad.

2. Převodem na účet

Po odeslání objednávky Vám budou ihned zaslány pokyny k platbě na Vaši e-mailovou adresu. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile bude platba přijata, budeme vás informovat e-mailem. Většinou je to do dvou dnů od zadání příkazu ve Vaší bance. Po přijetí platby na náš účet vyexpedujeme zboží dle termínu dodání, který je uveden u každého produktu, na Vaši adresu. U zásilky najdete samozřejmě odpovídající daňový doklad.

Bankovní účet FIO banka: 2000383549/2010

3. Hotově nebo kartou na prodejně

Dodání zboží

Zboží doručujeme prostřednictvím externích přepravních společností.

Doprava

Doprava je zajištěna externími přepravními společnostmi a Českou Poštou. Dodavatel si vyhrazuje právo měnit formu přepravy s ohledem na objednané množství a charakter zboží.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení